poniedziałek, 4 marca 2013

Worek na kapcioszki

Moja Mała Większa w końcu dostała się do przedszkola, a raczej do punktu przedszkolnego. Podanie do grupy 3-latków złożyłam.... rok temu, a dopiero teraz znalazło się dla niej miejsce.
Z tej okazji uszyłam worek na kapcie. Mała sama wybrała sobie materiał, oczywiście musiał być różowy. Na moje podpowiedzi: "a może żółty w kwiatki, a może zielony w kropki", odpowiedziała: "no przecież już Ci powiedziałam, że różowy". I tak oto powstał różowy worek na kapcie. Chwila roboty, a radość dzieciaka bezcenna.


1 komentarz:

  1. Hej Marta,
    zapraszamy na candy na mojego drugiego bloga:)
    http://www.zapraszamydostolu.blogspot.com/2013/03/wielkanocne-candy-czyli-prezenty-dla.html
    Koza

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz komentarz

Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl