sobota, 2 marca 2013

Słonik

Podczas ostatniej wizyty w Ikei wpadła mi w oko tkanina w paski. Jak ją tylko zobaczyłam od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. To była miłość od pierwszego wejrzenia. Wiedziałam, że powstanie z niej słoń. Pierwszy raz w sumie mi się przytrafiło, że tkanina zainspirowała mnie do uszycia konkretnej rzeczy. Zwykle najpierw wiem co chcę uszyć, a potem szukam materiałów.
Słoń jaki jest każdy widzi :) mój ma dodatkowo mięciutkie uszy do tarmoszenia.
I jest do przygarnięcia :) Zainteresowanych odsyłam tutaj:


Wymiary:
szerokość: 10 cm
wysokość: 30 cm
długość: 43 cm

poniżej zdjęcie w towarzystwie pudełka z zapałkami żeby łatwiej można było wyobrazić sobie wymiary.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz komentarz

Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl