piątek, 16 grudnia 2011

Torba na zaukpy

Prawie rok temu kupiłam w Ikei materiał na uszycie torby. Niby miałam jakiś tam pomysł w głowie ale nic mi nie pasowało do tego materiału, albo raczej nie mogłam się na nic zdecydować. Przedwczoraj w końcu uszyłam z niego torbę na zakupy. Jestem prawie zadowolona bo niby sama zrobiłam wykrój na podstawie toreb jednorazowych z marketu ale za to przy szyciu 10 razy prułam. Torba ma podszewkę w serduszka i jest składana :-DDD. Mój osobisty dział kontroli jakości ( czyli mąż ) już torbę przetestował. I orzekł niestety, że przydałyby się większe uszy, żeby torbę nosić na ramieniu, że za gruby materiał jest (tkanina faktycznie jest gruba ale przez to torba jest solidna) i .... że powinna mieć zieloną lamówkę bo mu portfelik do niej nie pasuje hi hi. :-D. Dobrze, następnym razem będzie lepiej. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz komentarz

Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl