poniedziałek, 14 maja 2012

Witam po długiej przerwie

Dawno mnie tu nie było i w końcu nadeszła pora aby chociaż w niewielkim stopniu nadrobić zaległości. Od jakiegoś, miesiąca wraz z moją siostrą, pracujemy nad naszą wspólną stroną. Prace są już właściwie na ukończeniu, zostały tylko sprawy "kosmetyczne". Tematyka jest związana ze zdrowiem stylem życia i dobrym samopoczuciem i gdyby mi rok temu ktoś powiedział, że się w ogóle w coś takiego zaangażuję, to puknęłabym się w czoło :-D.  Teraz chcę ten nasz wspólny projekt doprowadzić jak najszybciej do końca i cały swój czas poświęcam głównie jemu.

A w tak zwanym międzyczasie wzięłam udział w zabawie zorganizowanej przez Anię z bloga http://anielisko.blogspot.com. Odgadłam cenę zegara i zostałam obdarowana niespodziankę. Niespodzianka przyszła do mnie już dawno i aż takiej niespodzianki się nie spodziewałam.To nie była jedna niespodzianka ale aż 5 :D


Bardzo bardzo bardzo dziękuję Ani.

( Specjalnie z tej okazji zakupiłam brystol, bo tak piękne rzeczy  muszą się odpowiednio prezentować)

Poza tym mała ząbkuje i jest strasznie nieznośna. Jest marudna, płaczliwa, domaga się uwagi cały czas. Muszę albo ją nosić na rękach albo po prostu przy niej siedzieć, a  na spacerach nie chce w ogóle spać. Nie mogę się w tym wszystkim zorganizować i tylko rosną mi zaległości. Ale niedługo mężuś idzie na urlop to go wygonię z dzieciakami na spacer i będę miała czas dla siebie (i zaległości nadrobię) :-D

1 komentarz:

  1. to ja chętnie tę stronę jak się ukończy odwiedzę:) Upominki śliczne . Gratuluje :)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz komentarz

Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl