środa, 28 marca 2012

Mała zajaweczka :)



Dawno nic nie napisałam ale to nie oznacza, że nic nie zrobiłam. Oczywiście mam dużo rzeczy w trakcie, nie skończonych jeszcze. Jedną z takich rzeczy jest narzuta na łóżko Wiki. Będzie sercowa i  różowa. Niestety coś w tym różu jest, że małe dziewczynki go tak kochają. Moja mała kocha i wszystko musi być pink, narzuta jest dla niej, więc ma się podobać jej. Będzie składała się z kwadratów, na każdym inne serca. Powyżej jeden z nich - serce powstało z pasków pociętych z koszulki zakupionej w tym właśnie celu w SH za grosze. Szyło mi się to zaskakująco łatwo. Po prostu marszczyłam pasek tuż przed igłą. Mam jeszcze dwa inne kwadraty, gdzie serca mam malowane a nie szyte, ale nie pokażę bo niestety nie zrobiłam zdjęć.


4 komentarze:

  1. Fajny pomysł!:) Myślę, że Wiki się też spodoba:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Już się podoba :)
    lale już śpią przykryte kwadratami jak kołderkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne serduszko ,ciekawa jestem gotowej narzuty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja droga miło mi Cie poznać,chciałam Ci obwieścić,że dzieki temu,że zgadłaś cene zegara w mojej zabawie obdaruje Cie niespodzianką,takze prosze o adres na mila;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz komentarz

Suwaczek z babyboom.pl
Suwaczek z babyboom.pl